Atelier de notificare

Aceste ateliere au ca scop pregătirea managerilor pentru a face față momentului în care fac publică decizia societății de a face disponibilizări. Atelierul are la bază experiența consultanților nostri în colaborările cu companiile ce desfășoară restructurări și concedieri, precum și impresiile adunate de la persoanele care au primit notificarea și au trecut prin procese de outplacement.

În plus față de simularea unei astfel de conversații, discutarea emoțiilor care apar de ambele părți și modalități de a răspunde la întrebările dificile, atelierul include sfaturi pentru lideri cu privire la modul în care pot face față problemelor de logistică și cum să comunice echipelor schimbările din cadrul organizației. În timpul atelierului, ne concentram atenția asupra modalității de comunicare, iar tema principală a cursului este procesul de planificare, în scopul de a reduce nivelul emoțiilor negative, pentru menținerea demnității oamenilor care părăsesc compania dar, foarte important, și asupra imaginii companiei.

Cum este atelierul de notificare?
Acesta este un seminar de 5 ore, seminar interactiv pentru managerii de mijloc și de la nivelul de bază, ce prezintă bune practici în comunicarea deciziilor dificile, acestea fiind potrivite pentru realitățile actuale în afaceri.

Rezultatele acestui atelier sunt:

  1. Înțelegerea punctul de vedere al persoanei care primește mesajul dar și emoțiile posibile pe care le încearcă managerul care transmite mesajul
  2. Scenarii potrivite, la standarde optime, ce pot fi adaptate și urmate de către manageri
  3. O buna pregătire pentru a răspunde emoțiilor angajatului disponibilizat și capacitatea de a lucra cu propriile emoții
  4. Planificarea modului de comunicare împreună cu alți membri ai echipei